Powered By Blogger

Sunday, June 6, 2010

Bermula perjalanan...

Assalamualaikum semua...Salam sejahtera pada yang bukan Islam.Sememangnya minat saya menulis...tapi kekangan masa membantutkan impian.Setelah memerhati betapa diluar sana ada yang lebih sibuk,sempat juga mencoretkan sesuatu,makanya saya berusahalah agar ada coretan yang saya postkan kepada anda semua tentang pengalaman saya bergelar ayah.

Kepada ayah ayah di luar sana,saya ucapkan syabas dan tahniah kerana telah melalui pengalaman bergelar ayah.TABIK untuk anda.

Sebagaimana barunya saya dalam bidang bloger ni,begitu jugalah barunya saya menjadi ayah kepada Ahmad Raif Idlan.Segalanya perlu banyak bacaan,kajian,pertanyaan dan perkongsian tantang bagaimana membesar dan mendidik anak.

Ramai nama nama rakan yang akan saya abadikan dalam blog saya ini yang telah bayak membantu dalam perbagai espek sepanjang saya bergelar BABAH AHMAD RAIF.

bestnya menulis...

Terima kasih yang tidak terhingga kepada ibu,Hajjah Che Nah binti Ismail yang telah membesarkan dan mendidik saya sehingga berjaya pada hari ini.Kepada Isteri tersayang Amirah Binti Abu Kassim,terima kasih kerana melahirkan Ahmad Raif Idlan yang comel.Abnag akan berusaha sedaya mampu untuk membantu mama dalam segala urusan.

Setakat nmi dululah ye untuk introduction.Ada banyak lagi topik nak cerita...kita jumpa esok ye..

4 comments: